guard penjara

aku minx sory kalau aku ad bwat sala nan kowg sume.

ina ;
ske ati kau la kau na kte aku ape pon.aku tau aku sala.tp kau ta pena pham pasaan aku.aku mmg ta nafi kan yg aku da laen skrg.tp kau tau ta sbab pe?ta tatw an.aku ta pena un na ckp probs aku nan kau.sebab?kau taw ta?pena kau tanye?ta an.aku un ta na sala an kau dlm hal nh.bia la kau kte aku nh ape un.aku nh da lpe an kau ke aku da hape un la.aku ta kesa.aku tau aku sala walau un kau ta pham situasi sbnar.mcm ari tuh,aku ad ajx kau kuar tp kau yg ta na.last last aku kuar nan membe aku an.sampi kau mara aku terok an.pdhal mse tuh aku da ajx kau yg kte kau na p nan bpk kau.aku egt lg.tape la na.what is past is past.da ta bley na bwat ape un.ske ati kau la na sala an aku teros smpai ble ble un.aku ta kesa la na.i accept that.and u thing i must accept rite?huh!pape un aku tles nh bkan na keroh an lg relationship kte but na btol an ape yg sala.tp kalau tuh kau ta na ta an aku na pakse an.
mala:
btol mala dlu kte penah jdk KAWAN RAPAT.aku ta nafi kan un.and aku still na kte jdk mcm dlu.tp skrg kte da jao even kte stu skolah un dlu aku stil amek berat tntg kau lg dari eiqa.aku bkan ta na tegor kau tp aku tgok kau sibok nan bdakbdak klas kau.so,aku ta na cmpor la.byk aku dga cite dari eiqa tp aku diam an jep.dlu mse kau slalu saket saket ad kau bgtau aku?ad kau ckp cmne kau nye conditio?tade mala.tade!aku bkan na ukit or pape la tp care kau ckp pcl aku at blog ina mmbwat an aku nh mmg JAHAT.JAHAT AT MATE KAU.kau tau an aku nh jenis yg mcm mne?lg stu mala,DENDAM?dendam ape mala sampai kau tudoh aku cam tuh.aku ta pena bedeendam nan kau un mala.siket un tade.SUMPAH!tp ske ati kau la kalau kau na ckp aku ape un ckp la.CAKAP LA!!

p/s :
ina mala and sesape la yg ad relation nan aku.aku ckp mcm nh bkan na ugkit or na sala an sesape.siket un tade wahai kwn kwn ku.tp aku cume na kowg pham jep situasion aku.kte da ta cam dlu.aku da jao.tp aku still egt kowg.tp dlm kejaohan aku kau pk yg burok pcl aku.tape la.kalau yg tuh aku kene time,aku time nan ati yg berat.REMEMBER!I NEVER FORGET U ALL EVEN I HAVE A NEW FREINDS LIKE U SAID BEFORE.aku egt lg na ckp kau "old freinds are gold,new freinds are diamonds.even we have a diamond dont forget the gold because the diamonds are a part of the gold" lbeh kurg gtu la.aku ta bape egt sgt contentnye tp aku egt meaningnye.LASTLY,I SO SORY IF I DONE A LOT OF MISTAKE!