guard penjara

baru terengat


title cam ape je an.ape lah yg aku baru teregt tuh.hurrmm.tade aku baru teregt na post blog aku nh pcl present give aku dr kwn akk aku yg memerangkap my adopted siste(yeke?).hurmm,ntah lah.aku kut yg ye ye.aku knal ye pon dr fb akk aku.cmni.mule ye men chat nan akk aku at fb.aku ad at sbelah mse tuh.ape yg akk aku chat nan ye sume aku tau lah.smpi satu mase tuh akk aku dpt call dri membe ye.ye pon agkt lah.and chat ye tuh ditinggal begitu saje.

aku cm kesian plak tgok ye bebual sowg sowg tunggu akk aku bergayot.dah tuh aku pon ganti lah.mase aku ganti tuh ye tatw lg yg tuih aku.ye cite lah berjela jela pcl probs ye.cite punye cite sampi aku ta tahan nan pembohongan tuh (cehhh.haha) aku pon ckp lah yg aku tuh bkan akk aku.haha.malu gile beb sis tuh.haha.klaka.pastuh teros ye stop share probs ye nan aku.haha.

ntah cmne aku lg close nan ye bile aku add ye at fb.kteowg slalu gak lah chat.knal pnye knal ad lah da lime bulan kteorg mengenali antara satu sama lain.smpai satu ari aku dpt tau kteorg share birthday month yg same.haha.aku 28.3 ye 24.3.dkat an.aku pon wat lah wish at fb ye.commet pnye comment tetbe ye ckp nant birthdy aku ye na bd haidah.wow!aku pon berbungalah hati.haha.aku ckp nan ye takyah lah.wat susa je.(cehhh.dlm ati ckp hadiah ape lah ye na bg tuh.aku time je.haha).bile aku ckp ta pyh ye lg ckp na.pape lah wahai sis oi.

eh!pnjang lebar aku cite name ye pon aku ta sebot an.haha.lupe lah.syok sgt story nh.name ye ape aek senanye?aku pon tatw.haha.aku pnggil ye wanie je sbb at fb ye tulis cm tuh.aku ta penah pulak tnye ape name pnjg ye.segann.huhu =,= na tgok ta ape ye bg.jap jap.upload.



tgok!!comel ta.yg at bwh skali tuh name ye.haha.actually aku tade name pon.tp bile tgok pic nh mase edit serupe cm se*** an.haha.tuh yg aku letak SEYHTAN(bukan name sebenar)haha.mse mule mule dpt aku slalu tido nan ye.tp lelame da ta da.baba bsing lah ad anak patong nh.haha.aku pon letak lam bilik at kepala katil.

bile letak situ akk aku palak bising.ye kate da mcm ape da bile gelap.ye kate ye terkejot bile ye bangon pagi nampk bear tuh at ats pale.dah lah bertanduk.haha,padan muke kauu!haha.pape pon lau sis(wanie) tuh bace blog aku nh aku say THANX sbb bg hadiah nh.aku hargai sgt.t t lau aku blaja aku bwk bear nh mcm kau na ye.hurmm.oke lah.thats all readerss.bye..

*wanie thanx a lot tau for the present.t taun depan bg lah lg.haha.and last,love u sis like my real sister.muahaha.