guard penjara

ske ati lah. :D















motif:(none)
subject:ske ati la.ape kauowg kesah.





ha.da suda nh bwu stat cite.haha.slame sminggu lps byk cite jdk at aku.haha.klaka.klaka.ari sbtu bersamaan 27 mac.adik aku p skolah.ye ad amali solat. p la.ye p pg blek tghari.mse ye blek tuh aku tade at umah.mama aku amek ye skolah.aku tade aku p ungku mohsin.p teman baba aku p sengseh.dlm satu jam pas tuh aku pon blek lah.aku blek aku nmpak adik aku nh merengek rengek at dpan tv.aku egt an ye begado nan abg aku pcl tb.aku wat dang je lah.ta lme tuh ma aku dr dapo p hall umah na ckp nan baba aku.ma aku ckp 'ba,gok nh kaki kikie jap.ye kte ye jatoh at skolah.kwn ye tolak'.perrghh.mse tuh adek aku nye ngengade smakin menjdjd.aku tgok nan ketwa besar.aku ckp at adek aku.'kie,kte superman ta an bule nanges kutt?HAHA.mkin menjdjd melalak ye.meraung raung.HAHA.klaka adek ku sowg nh.pastuh nenek ak plak da jnji nan parents aku na p kenduri at kg mlayu.yg adek aku nh ta kasik ma aku p.haha.mne bule da jnji an.baba aku ckp an 'kebutaln na p kenduri an kte bwk p ungku mohsin la.p tarik tulang yg ta btol tuh.'ye pon terpkse la p bab mals na ulang alik.na jdk an cite kteowg (termsok aku) p la kg mlayu.kau tau ta.adek aku tuh ngegade je lbih.jln ta na.na soh aku dukong.mak ai~~~(nan loghat johan raja lwk.HAHA)jap ae aku upload pic ye.kauowg tgok besa mne aku kne agkt.


tgok tuh.kaki yg berbalut tuh la yg saket.lg stu.kauowg tgok bdab ye.besa mne aku kne dukong.huh.saket beb bdn aku.bert bdn da mcm tie kampit beras da.haha.pepe pon ly kikie gemokkk.