guard penjara

perghhh.

dudok bilik main laptop smpai tk egt mase.
baba bgun tido siap kuar amek adek pun aku tk perasan.
maseh lg terperap dlm bilik mengadap latop. 
nk tunggu smpi meletop agknye baru stop.
ehhhh. tk nkk! i love my gadget. <3 
okayy. continue.
pkol 1 dah ngdap lptop sbb cite2 at tv sgt la boring baby. 
stalk blog, stalk fb. kutok org. crik kan kecik (ika suhaimi) calon bf dye.
layan jiwang dye.haha.
tup tap tup tap.
pkol 3 sudaah. 
aku masih leka main blog. edit itu ini.
tp aku ase hidung aku ase mcm ad bau yg lame aku ngidamm.
okayy. bia kan je. sbb tk mkn kn. so mcm2 bnde fikir.
tp senanye tk dok diam. 
turon naik je kije aku.
turon kali pertama: ermmm. tgokk. rumah kosong. baba kuar amek adek. tp aku tk pegi dapur.
then naikkk ats semula.
dlm 10 minit. bau lg.
turon kali kedua: tgok baba dah blik. pegi tgok baju at luar. dah kering ke belum.
thenn naik semula. tk tgok pun bau itu dtg dri mane.
turon kali ketiga: pegi kunci pintu sbb baba nak pegi kije. aku pun dahh offl sume bagai.
agkt baju. mcm bese. sbb dah pkol 6.
then pergi dapur.
perghhhhhhhhh!
DURIAN!! haha, 
aku dgn rakusnya mkn. seulas demi seulas.
smbil tgok cite cinta melodi.
belasah lg. tk ckop tuh. aku bkk sndiri.
gedebak gedebuk.
dah 3 bijik aku mkn. bdn dah mula pnas.
mane tk nye ituh lahh santapan tgh hari ku.haha.
tk mkn ape2 terus mkn durian. 
hamekk kau. 
mlm bdn aku panas.
abs air dlm ice box aku bedal. 
setengah jug gak lahh. panas woo.
mlm tadi pkol 11 aku bedal lg.haha.
tk ckop kan?
tp tk byk pun. 2-3 ulas je. 
tkot mkn bebyk. nnt panas.
then aku minum air at kulit durian tuh buat ilang panas bdn. bak kate (muny)
aku amalkan petua kau weyh. 
walaupun tuh cume adat resam org tua. tp aku stil pkai.
haha.
mlm tk bule tido. aku tido pkol 4 lbih. effect panas kut.haha.
then pkol 7 terus gerak ikut mama anta akk pegi kije.
smpi skrg tk tido lg. =.=''
cheerss  :)

p/s: lepas mkn durian tuh minum air dekat kulit durian tau. nnt bdn panas. percaya lah petua2 org dulu2 okayy. :D