guard penjara

kembali

taraaaaaaa!nh la saye.hikhik.comel ta?ape?ta?tau.huhu.hey!aku yg pkai spek nh la.yg pgang besi tuhh.yg p tgok owg owg at blkng tuh wat pe.haha.ble tgok agy skali cam comel ja an ank md shah nh.hikhik.da la mcm byk sgt je merapu.
hish!asenye cm lme benor aku ta update blog nh.haha.malas la.hikhik.lgiun busy yg teramat sgt(pdahal dok uma jep.tuh un busy ke?haha.)
tade la.busy na p settle an lesen la.penat!asek blaja je.tp ta pndai pndai gak.haha.tp bule la drpd ta kosong.
hurmmm,11.3.2010.tau?tarkh keramat beb.rstl spm kua.bpk siakk.tkot ta bule bla.ape aek agknye aku dpt.scaryyyy!huaaaaa.tp tape la.ape na jdk jdk la.tuh je yg aku mampu bwat.hope dpt la rslt yg bule buat mak bpk aku proud nan aku.aminnn~
yg pleng aku hope lk(lukisan kejuruteraan) aku.hope sgt good.aku na jg arkitek.ta un id(interior desingner.tuh sume brgntng at aku nye rslt t.hape aek agkny yg ku.hurm.nta la.kowg doa aku kwnkwn aku n sume dak dak yg amel spm last year success ae.
oke la.cm kekeringan aidea la.t aku chotchet agy ae.bla.haha.