guard penjara

kebosanan

muke?pergh!!cm na kne sepak.haha.nh la muke owg bosan cm na mati nga ngadp pc.setiap mse pc pc pc.smpai mak aku bebel.

mama:eh!kau ta abs abs komputer ae?tade kije laen.
aku:(dgn selmber jwb)tade!haha

yela mne ta nye aku dok umah da mcm maid da.kemas uma.basoh bju.sidai bju.lipt bju.senang cite sume la aku buat.tp aku ta kesah.aku suke wat tuh sume.drpd tido bek kuar an peloh.bule kurus sket.haha.tuh la tujuan utama.haha.

acteli nh write blog bab na ilang an kegusaran yg semakin mendalam nh.tkot siakk pk pcl rslt.aku nye tkot smpi trmimpimimpi.haha.lau skali ta pe nh due kali berturot turot.ape aek tandenye?hurmmm.pape je la.ta na pk agy.tkottt
huuuuuaaaaaaa.hurm.t kames dpan na dtg skola.ape aek feedback cegu cegu tuh.habs la aku.aku nh da la student terBAEK.haha.halahaku dtg kijap je.ta yah la tkot.pas jmpe membe membe n cegu cegu bla ar.t kang panas je cegu ceu yg mnyayangi aku.haha.

ape agy ek na tules?hurmm.ari ahd na kua.tp tatw lg jdk ke ta.yela si buncit tuh.na men tarik tali plak nan aku.kijap na.kijap ta na.ketok kang.tokkk!ah.an da kne.haha.hurmmm.egt na p tgok muvee la.buncit blanje!haha.kali kua aku na ketok ye abs absn.haha.siap la kau gemok buncit.haha.
oke la.t soseh agy.caucincau.haha.