guard penjara

new post.

smlm t posting un aek.huh.tape tape arinh aku postng.haha.
nh na cite pcl ape ta update.ha.smlam aku an kua na si buncit gle tuh.aku kau nan ye.b4 kua ye plan na p tgok muvee.huh.tp haram.haha.ye bwk aku p ronde stu kote raye nan cs.perrgghh!kaki aku ase ny cam na cabot je jap p charging bg full energy.haha.
penat siakk.lyn pompuan tuhh.p blie bju.aku tnye la na bli cmne?ye kte bju kurong.haha.akua tawe la.ye mara.aku tnye agy na bwat pe bju kurong,raye an lme agy?then.ye kte na pkai ntok amek rslt.haha.bedekak dekak aku tawe an yw.and bertubi tubi aku kne tumbok nan ye.
yela mne ta nye kua p blie bju kurong pkai ntok amek rslt yg stakat bpe minit je.hikhik.tp tape la aku lyan an je pale ye.aku tnye la na y mcm mane.mne taw aku bule crik an ke.cehh.haram aku ta pndi un crik senanye.haha.slame nh yg crik bju bju cm tuh sume mak aku.haha.mklom lah ank mk.haha.ha.smbong.crik pnye crik pnye crik dkat 2 jam gak la.sume ta bekenan.hey dak nh.naseb bek kau kawn aku lau ta lme da aku tnggal an kau sowg.haha
kaki aku nh ase na tercabot da tp stu yg aku tnjok sume tana.aku ketok gak kanh pompuan nh.
last last da pnat crik ye un tuka plan.tana pkai bju kurong la plak.pkai bju dress plak.hish!minah nh mmg na kne ketok agk nye nh.ha.dlam kepenatn aku un bwk ye p kdai F.O.S.crik la at stu.nseb ad.penat aku cdng bju.byk.last last jmpe.nseb bek blie.lau ta tatw la aku ape jdk nan kwn aku sowg tuh.haha.
ha.bju ye da jmpe bju aku ta lg.tp tape.bju aku senang je na crik.aki nh simple je.ta cm minah tuh cerewet.
aku jejln aku nmpk stu bju tuh.aku berkenan.aku amek aku p fitting room.try itu ini.cm oke je tros p casher byr.abs cite.ta smpi bpe min un.
tp blom abs agy.si minah tuh kte ye na p blie tudong plak.ha.aku da ta lrat da.aku soh ye crik sesowgaku tngu ye nan brg yg belmbk.dkat 5 plstik gak lak aku pgang.sume tgok aku cm kaye je blie bebrg byk byk.haha.pdhal owg ny.hikhik.akhirnye un dpt.da dpt tros blek.aku nek bas aku.ye naek bas ye.huh.jenoh gak la na dpt bas.dkat pkol 7 mlm bwu dpt.da dpt oke lg.plak tuh bas cm siall.burok.skru cm na tnggal.haha.tp tape la.nseb bek wa dpt dudok.lau aku kne diri.lg la wtf!haha.dkat pkol 8 gak la bwu aku smpi uma atok aku.na kne tnggu plak bpk aku amek akua t uma atok aku bab familya ku tade kua p jusco.tgok!time aku dok uma ta na bwk jln un.time aku kua bwu na p jln.jeles btol.dlm pkol 9 bwu la aku smpi uma aku yg bebtol.haha.
finished fr tody.sok aku update agy.btw.na egt an. 11.03.2010. SPM RSLT!!!
lntak la aku redah je.haha.
bye!!!!